У кого что есть на текущий момент:
Эдран "Холимион":
Bracers of Archery (aberrant, heroic, wicked, confident. Uncommon. 1 500 gp.) Attuned.
Cloak of Protection. (Uncommon. 3 500 gp.) Attuned.
Glamoured Studded Leather (celestial, symbol of power, beacon, painful. Rare. 2 000 gp.)
Сокрытый дар
Этот необычайно легкий доспех несет на себе благословение богини иллюзий Леиры. С внутренней стороны изображен треугольник, с заключенным в нем вихрем тумана. Согласно легендам, много лет, или даже столетий, назад один из верных последователей Леиры получил его в награду за усердное служение от самой богини. С тех пор доспех передавался от одного Призывателя тумана другому. Мощные чары иллюзии позволяют доспеху принимать любой вид, правда использование этой способности причиняет боль владельцу. Кроме того, он может освещать путь верных последователей в непроглядной тьме, ведь среди почитателей Леиры не зря говорят, что тьма - это худший враг тени.
Arrow-Catching Shield (elven, symbol of power, key, metamorphic. Rare. 6 000 gp.) Attuned.
Longbow +3 (Elven. Very Rare. 16 000 gp.)
Broom of flying (8000. Uncommon.)
+48 000 gp
Медив:
Hand Crossbow +3 (Dwarven. Very Rare. 16 000 gp.)
Winged Boots (Uncommon. 8 000) Attuned.
Ring of Protection. (Rare. 3 500 gp.) Attuned.
Cloak of Protection. (Uncommon. 3 500 gp.) Attuned.
Studded Leather +2 (Very Rare, 6 000 gp) В ПУТИ.
+25 000 gp
Эмбер:
Weapon of Warning, Rapier (Uncommon. 60 000 gp.) Attuned (принадлежит Медиву).
Bracers of Archery (human, heroic, sentinel, loud. Uncommon. 1 500 gp.) Attuned.
Dagger of Venom (elven, religious, wicked, painful. Rare. 2 500 gp.)
Кинжал для ритуальных жертвоприношений во имя Тиамат. Изящный мифриловый клинок сработан явно по эльфийским технологиям холодной ковки. Судя по всему, Иммерал, хоть и не был чистокровным эльфом, отлично запомнил уроки своих учителей по кузнечному делу.
Daern's Instant Fortress (abberation, prophesy, harmonious, loud. Rare. 75 000 gp.)
Cloak of Protection (elemental air, bane, delver, posessive. Attunement. Uncommon. 3 500 gp.) Attuned.
Shortbow +2 (giant, arcane, wicked, muttering. Rare. 4 000 gp.)
+47 500 gp
Олаф:
Spellguard Shield (Very Rare. 50 000 gp.) Attuned
Adamantine Halfplate (drow, prophesy, gleaming, hungry. Uncommon. 1250 gp.)
Темные эльфы являются признанными мастерами по работе с адамантином, хотя такие вещи редко не распадаются в пыль выйдя на свет из Подземья. Этот матово-черный доспех, украшенный изображением паука в центре паутины, весит всего 20 фунтов. Никакая грязь не пристает к его идеально отполированной поверхности. При свете солнца доспех тускнеет и, кажется, теряет свою изначальную крепость, однако стоит всего лишь одной капле крови упасть на него, как его пластины вновь возвращают себе заложенную в них мощь. На внутренней части доспеха выгравировано на эльфийском "Королева Пауков ждет своего часа". Какого именно часа она ждет вы предпочитаете не знать.
Cloak of Protection (elven, heroic, temperate, loud. Uncommon. 3 500 gp.) Attuned
Longsword +2 (Rare, 8 000 gp)
+5 000 gp
Рюрик:
Shield +1 (Dwarven. Uncommon. 1 500 gp.)
Belt of Hill Giant Strength (elven, prophesy, strange material, hungry. Rare. 5 000 gp.) Attuned.
Cloak of Protection (drow, ornament, illusion, confident. Uncommon. 3 500 gp.) NOT Attuned.
Brass Horn of Valhalla (elemental fire, bane, strange material, painful. Rare. 8 400 gp.)
Bracers of Defense (Rare. 6 000 gp.) Attuned.
Hazirawn (neutral evil sentient greatsword. Unique) Attuned.
Хазираун - разумный меч, который хранит в себе душу неистового военачальника из Незерила. Его жажда разрушений неутолима, и даже спустя тысячи лет после смерти он продолжает служить делу великой энтропии.
Not attuned:
+1 bonus to attack and damage rolls.
+1d6 necrotic damage on critical hit.
Attuned:
+2 bonus to attack and damage rolls.
+2d6 necrotic damage on critical hit.
Spells. Hazirawn has 4 charges to cast spells. As long as the sword is attuned to you and you are holding it in your hand, you can cast detect magic (1 charge), detect evil and good (1 charge), or detect thoughts (2 charges). Each night at midnight, Hazirawn regains 1d4 expended charges.
Wounding. While you are attuned to the weapon, any creature that you hit with Hazirawn can’t regain hit points for 1 minute. The target can make a DC 15 Constitution saving throw at the end of each of its turns, ending this effect early on a success.
Personality:
Sentient. Hazirawn is a sentient neutral evil weapon with an Intelligence of 7, a Wisdom of 15, and a Charisma of 16. It has hearing and normal vision out to a range of 30 feet. The weapon can speak, read, and understand Common and Netherese, and can communicate with its wielder telepathically.
Destroyer. The item craves destruction and goads its user to fight arbitrarily.
Conflict. A sentient item has a will of its own, shaped by its personality and alignment. If its wielder acts in a manner opposed to the item's alignment or purpose, conflict can arise. If a sentient item attempts to take control of its wielder, the wielder must make DC 15 Charisma saving throw or be charmed for 1d12 hours. Damage allows wielder to reroll saving throw.
Winged Boots (Uncommon. 8 000) NOT Attuned.
+60 000 gp
_________________ Слова пусты
Последний раз редактировалось Grahmir 18 мар 2016 11:39, всего редактировалось 3 раза.
|